Jak úspěšně jednat s klientem s problémovým chováním
ONLINE 9.10.
Kapacita kurzu je již naplněna. Můžete využít další termín kurzu zde.
Akreditace MPSV č. A2021/0469-SP/PC/PP/VP - 8 vyučovacích hodin
Místo: | ONLINE |
Lektor: | PhDr. Markéta Greplová |
Datum: | 9. října 2024 |
Zahájení: | 9:00 hodin |
Cena: | 990,- Kč/osoba |
Platba: | č.ú. 3239467319/0800, v.s. 99241009 |
(do zprávy pro příjemce uveďte své jméno) | |
Přihlašování: | mob. 702 020 172 nebo email: iveta@seduca.cz |
Obsah:
- klient nepřístupný, obětní, s deficitem humoru, samotářský...
- klient pedant, politik, v nadřízené roli, pohodlný, využívající druhých...
- klient naivní, smutný, lhář, tajnůstkář, s tendencí manipulovat...
- klient v depresi, úzkosti, strachu, smutku, se sebevražednými úmysly...
- klient vzteklý, útočný, s projevy hulvátství, pod vlivem alkoholu...
- svépomocná řešení a obranné mechanismy
- nejvhodnější způsoby osobní reakce v problémové situaci